Angry Birds
The Pigs are back to their old tricks, and it's up to you to stop them! Playing as Red, Chuck, Bomb, and other members of The Flock, your mission is to rescue your friends, save the eggs, and stop the pesky Pigs' grand plans. With each rescued bird, you'll unlock a new playable character with unique skills to help you pop more Pigs and topple more towers!