Ancient Phantasma
Discover Sandoria, a realm born from the bravery of heroes Sage Roberts and Sir Sayles, who defeated the Demon King centuries ago. As Dean, the young Lord of Sayles, your adventure begins with a quest to defend your people from ruthless bandits. Join forces with the steadfast knight Flei and the determined messenger Krucia to confront a looming threat that endangers the entire kingdom. Master the innovative Multi-Attack and Accel systems to execute powerful combos and strategic moves. Equip Skill Gems and Skill Plates to customize your characters' abilities, and manage shared resources like Skill Points and Limit Points for devastating Secret Techniques. Explore an expanding world map, interact with diverse characters, and uncover hidden secrets that shape the fate of Sandoria. Will you protect your homeland and emerge as the hero of this epic saga?