Aimlabs Elite Edition
Aimlabs - the #1 aim trainer on PC, trusted by over 40 million players - is now available on Xbox! Aimlabs Elite Edition includes: - 4,000 Aim Credits to start customizing your training experience - Exclusive Player Title "Elite Aimer" to stand out on the Leaderboards - Animated Bundle: Aim in style with fan favorite weapon skins + player titles - Aimee 9mm Weapon Skin - Aimee Shadow Weapon Skin - Aimee Aimer Player Title - Li Na 9mm Weapon Skin - Li Na Shadow Weapon Skin - “Animated” Player Title Aimlabs is a training platform to help sharpen up your core FPS aiming skills. Aimlabs offers a comprehensive set of tools to improve your aim, regardless of which FPS you play. Dive into specifically designed training exercises to master the art of flicking, tracking and switching. Aimlabs’ detailed analysis feedback gives you valuable insights and guides you towards rapid improvement. Aimlabs is continuously updated with new features to ensure compatibility with a wide range of games. Whether you're a beginner or a seasoned pro, Aimlabs will help to give you a competitive edge.