Ailment & Endurance Bundle
Two great stories that are connected to each other. Best if you play Ailment first and then Endurance - which is the prequel, but it will get you deeper in the universe of these two games. If you're a big fan of sci-fi movies and games, these two games will be a definitely good choice for you.