Additional Scenario & BGM Set 5 "Turning the Tables"
Note: This content is part of the "SAMURAI WARRIORS 5 Season Pass". Be careful to avoid making a redundant purchase. The following additional content is included: Additional Scenario & BGM Set 5 "Turning the Tables" ■Scenario overview The officers who lived through the most turbulent period of history have gathered! Give them one more shot at glory on the battlefield! ■How to use the scenario In "Musou Mode", select "March" - "DLC" from My Castle. ■How to use the BGM After clearing the scenario, you can listen to the BGM from "Vault" - "Music Theater", or you can set the BGM as the battle music at "Preparing for Battle" by selecting "Settings" - "Change Music". Note: Additional scenarios become playable midway through Nobunaga's Path Chapter 1.