Abiotic Factor - Supporter's Edition
The Supporter's Edition includes the base game and the Supporter's Pack in one bundle. Reserved for the most dedicated of GATE researchers, the Supporter’s Pack features a Home World, which is a base-building portal location and a home-away-from-home. The Supporter’s Pack also contains the full standard uniform of all GATE Torii researchers. Home World Torii Take a well deserved vacation to the mysterious and scenic Torii, nestled among a forested Japanese mountainside and hiding a deeper secret within. This portal world is accessible from the GATE Cascade Research Facility’s Office Sector (with Tier 1 keypad hacker access). The Torii Uniform Open Torii Jacket with M/F versions Closed Torii Jacket with M/F versions - Torii Pants - Torii Belt - Torii Goggles - Torii ID Card - Torii Boots - Torii Fabric / Tie Souvenirs Take a piece of Torii with you back to the GATE Cascade Research Facility, with some bespoke furnishings and other odds and ends exclusively found in Torii: - Wooden Bench - Tatami Mat - Zabuton Cushion - Kotatsu Table - A new rare fish appearance - And perhaps a bit more! *The server host is required to have the DLC in order to access the location. All players in the server can access the DLC location regardless of their DLC status. *DLC fish variants will only show in the Fish Compendium when the current server has the DLC enabled.