Aaero2 - Lania Kea Music Pack
Explore stunning open environments inspired by alien worlds and lush scenery as you battle impressive beasts from beyond, all to a dreamy soundtrack from Lania Kea, one of the brightest stars from Black Razor Records. Immerse yourself in the sounds of Lania Kea with three standout tracks: “One Step Closer,” “Dig Down,” and “Wakan Tanka!”. Her unique blend of 80s synth, dreampop, and ethereal, earthy tones will pull you deep into the rhythmic ride. With Black Razor Records setting the tempo, each level transforms into a sonic journey filled with eclectic vibes that keep your blood pumping and your spaceship soaring.