Tokyo 42 + Smaceshi's Castles
Tokyo 42 is a hyper-stylish isometric open-world shooter. Framed for a murder you didn't commit, you'll delve into a world of assassins, deadly corporate intrigue and...tactical cats. Spin the camera to see every angle of this beautifully hand-crafted micro Tokyo, as you discover a huge range of weapons, secrets and stories. Skilful shooting, bullet physics, sneaky stealth and crowd simulation all play a role in this ultra-colourful kinetic frenzy. A single player open-word story mode and a host of multiplayer modes await in this unique and critically acclaimed action masterpiece. Also includes: Continue your Tokyo 42 experience! Complete Lord Smaceshi's nefarious tests and become the ultimate assassin. Use your stealth, combat and even your parkour skills to become victorious! Features 90 new missions and 4 new weapons.