Colorful Boi Complete Collection
Two precision-platformers, one colossal challenge. Conquer Colorful Boi (63 levels) and Colorful Boi 2 (74 levels) for a total of 137 meticulously crafted stages—then push beyond with the included Chaos Spectrum DLC adding 30 brutally challenging new levels. Master razor-tight controls, outsmart devious traps, and race for the fastest times on leaderboards. Key Features Two full games, 137 levels: 63 in Colorful Boi + 74 in Colorful Boi 2. Chaos Spectrum DLC included: 30 brand-new stages built for speed, precision, and patience. Vibrant, ever-shifting worlds: Fresh palettes and clever layouts keep every run engaging. Brutal but fair platforming: Dodge spikes, nail tight jumps, and perfect your routes. Speedrun-ready + leaderboards: Optimize lines, set records, and climb the Xbox leaderboards. Responsive controls: Precision you can trust as you grind for perfect clears. Think you’ve mastered the challenge? Chaos Spectrum is here to break you—or make you a legend.