Forza Horizon 3 Car Pass
Get six monthly car packs at one low price. With the Forza Horizon 3 Car Pass, you’ll always be dialed in to the latest and greatest cars in Forza Horizon 3. The Car Pass brings you six monthly car packs (7 cars each) beginning in October 2016, ending March 2017. That’s 42 amazing new cars total, all waiting to be collected, customized, and raced, for one low price. Get the Forza Horizon 3 Car Pass now!