Mutant Football League - Complete Bundle
This is the ultimate bundle for the complete Mutant Football League collection and your ticket to the most outrageous, hilarious, and brutal parody of professional American football. Mutant Football League is a 7-on-7 arcade-style, football extravaganza where bloodthirsty superstar players hit the gridiron to battle it out in the most violent game ever played! Fantastical arenas loaded with deadly traps set the stage for mayhem, where victory can be claimed by the highest score or by obliterating your opponents – a feat made easier with Dirty Trick plays. It's a gaming experience that defies convention and takes you on a wild ride through a world where the rules are meant to be broken and mayhem knows no bounds. Includes updated team rosters and player ratings for the 2023 season! DYNASTY MODE Step into the shoes of a coach and GM in this single-player journey. Transform a bunch of unproven rookies into monstrous all-stars by winning multiple Mayhem Bowls over several seasons to etch your name in MFL history as the league's next Dynasty. Engage in multiple-season gameplay, player trades, XP accumulation, salary management, craft custom playbooks, and sign free agents on your way to glory. 8 PLAYABLE SPECIES Rampaging Werewolves and Hell-Spawned Demons join wisecracking Skeletal Deadheads, Armored Bruiserbots, Mutant Cyborgs, Criminal Aliens, Mutated Humans, and Monstrous Orcs each with special skills, abilities, and traits. MULTIPLAYER Whether you prefer two-player online battles or four-player local showdowns, Mutant Football League offers both options. You can either duke it out with your friends or team up to crush your adversaries. UNIQUE TEAMS AND STADIUMS: Select from 36 teams including the Karcass City Creeps, Killadelphia Evils, and Blitzburgh Steelheads, all with unique fields that offer a slew of deadly obstacles including landmines, booby traps, fire pits, toxic moats, and buzz saws. DIRTY TRICKS Get down and dirty to gain the upper hand. Tactics like bribing the ref, throwing bombs, or wielding shotguns and chainsaws are all fair game when it comes to unleashing chaos on the unsuspecting competition. HALL OF FAME COMMENTARY Legendary announcer of NBA Jam and NFL Blitz, Tim Kitzrow delivers unforgettable, play-by-play commentary for every game.