A United Front with Squad 7
This story features an encounter with Squad 7, the heroes of the original Valkyria Chronicles. After playing through this extra story, you will get the characters Welkin (in the tank Edelweiss), Alicia, Isara, Largo, and Rosie for use in the main game. This story can be played after unlocking the Headquarters in Chapter 2 of the main story. To access this story, go to Book Mode > Menu > Extra Stories.