SpeedRunners 2: King of Speed
THE NEXT GENERATION OF SPEEDRUNNERS The original multiplayer gameplay formula of SpeedRunners is timeless. With the sequel, our goal is to carefully bring this unique ‘SpeedRunners feel’ into the new era without compromising on the depth and fluidity of the movement system while still keeping it easy to grasp. On top of that, King of Speed introduces vibrant high-definition graphics and improved netcode. GOTTA GO FAST SpeedRunners 2: King of Speed is a fast-paced competitive platformer and a sequel to one of the most beloved indie games of the 2010s. Pick a character of your choice from a vibrant cast of eccentric superheroes, both returning and new, and face off against your rivals in frenetic running races for up to 8 players per lobby, locally or online. BE THE LAST ONE RUNNING Your goal is to get ahead by any means necessary and cling to the first place as your opponents get consumed, one by one, by an ever-shrinking ring of fire. Prepare to run like your life depends on it, across multiple beautiful tracks set in a retrofuturistic world inspired by the superhero utopia of the 1960s. FAST AND FURIOUS Knock rivals off-screen and eliminate the competition by using powerful pick-ups like missiles, traps, freezing rays, or a golden grappling hook that allows you to pull runners in front of you. Ruin friendships, break controllers, and make split-second decisions on your way to becoming the true King of Speed! MASTER COMPETITIVE PLATFORMING Learn the layout of expertly crafted maps and master the intuitive yet deep movement mechanics. Memorize the locations of booster pads, pick-ups, wall jumping sections, obstacles, blue ceilings that you can grapple to, and levers to open or close pathways. Run, jump, slide, and swing to victory! RUN AS YOU ARE SpeedRunners 2 is a competitive game that can be enjoyed casually but has a high skill ceiling, allowing you to hone your speedrunning prowess for hundreds of hours. Join a dedicated community to participate in tournaments, create custom challenges, and climb the leaderboards, or host a private lobby with your buddies for some laid-back PvP fun.