I Am Angel
You were a good cop. A loving husband. A loyal friend. Then a bullet from your partner ended it all. But when you wake up in Heaven, paradise feels more like purgatory. The endless peace drives you mad—until your angel offers you a choice: stay in eternal comfort, or return to Earth with divine powers to stop your betrayer's apocalyptic plan. Armed with celestial weapons and guided by seven archangels, you'll tear through armies of the damned in this explosive third-person action game. Master brutal gun-fu combos, unlock angelic abilities, and wield the legendary sword of Archangel Michael. Your former friend now leads a satanic cult, and he's using your wife's blood to summon Lucifer himself. From the neon streets of Tokyo to the burning gates of Hell, every bullet counts, every swing matters, and every second brings you closer to either salvation or damnation. With stylish combat inspired by Devil May Cry, God of War and Bayonetta, face impossible odds, battle corrupted angels, and make the ultimate choice between vengeance and redemption. Heaven gave you wings. Hell gave you purpose. Now show them both what you're made of. Features: Hyper-stylish combat mixing gunplay and divine swordplay 7 unique angelic mentors granting game-changing abilities Epic boss battles against fallen angels and demonic generals Emotional story of betrayal, sacrifice, and redemption Stunning environments from heavenly realms to apocalyptic cityscapes Sometimes to save the world, you need someone who's already lost everything.