Tropical Jurassic Discovery (Xbox One)
Get ready to travel to a sunny tropical paradise with Tropical Jurassic Discovery, a spot the difference adventure packed with prehistoric fun and visual surprises! Each level drops you into a vibrant dinosaur-filled tropical scene with two nearly identical images, but don't be fooled. A missing palm leaf, a shifted tail, or a subtle change in the island landscape is waiting to be uncovered. Whether you're racing the clock in Challenge Mode or exploring at your own pace in Casual Mode, every puzzle delivers that satisfying "aha!" moment. With colourful tropical visuals, easy-to-learn controls, and a compelling "just one more level" feel, Tropical Jurassic Discovery is the perfect game for puzzle lovers who enjoy sharp observation, playful details, and uncovering every hidden difference in a tropical world where dinosaurs roam.