Moonlighter 2: The Endless Vault - Deluxe Supporter Pack
Experience an action-RPG with roguelike elements where you live the double life of an adventurer and a merchant. Dive into vibrant dimensions to fight enemies, gather loot, and manage your backpack. Rebuild your shop and turn profits into gear for the next adventure! Official Soundtrack Composed by Christopher Larkin (Hollow Knight), the Moonlighter 2 OST blends folk, electronic soundscapes, and industrial metal into a warm, adventurous score that mirrors Will's ever-shifting journey across vibrant dimensions. Encouraged by Digital Sun to push beyond the original game's musical scope, Larkin crafted a soundtrack full of surprises - from the bustle of Tresna's shop to the depths of its most dangerous dungeons, the music breathes soul into every corner of Will's world. As Larkin himself puts it, the score is adventurous just like Will's journey, shaped by the creative freedom Digital Sun gave him to go beyond the first game's stylistic scope. Original Artbook Moonlighter 2: The Endless Vault Artbook is a visual journey through the making of Will's world - from its earliest designs to its most vibrant corners. Spanning key art, character and armor concepts, the bustling shop, Tresna's colorful cast of residents, the mysterious portals, and the dangerous dimensions beyond, it documents every layer of a world built on the contrast between warmth and the unknown. As the foreword puts it, Moonlighter 2 is a place of humble beginnings, profitable risks, and impossible places - and this artbook shows exactly how that place came to life.