Radiation Caterpillar
An alien caterpillar whose biology requires radiation for growth and survival. Luckily, your home planet is literally saturated with this dangerous yet vital resource. Your goal is to navigate challenging levels, collect radioactive elements, and grow, but be careful: the larger you get, the harder it is to maneuver!