Gravity Ball Survive
Gravity Ball Survive is an arcade action, reflex, and survival game where you control a ball and change gravity to escape obstacles, dodge spikes, and collect stars. Test your reflexes, keep the ball on track, and try to achieve the highest score as the challenge continuously increases. CHANGE GRAVITY, DODGE SPIKES, AND SURVIVE AS LONG AS POSSIBLE. Tap to change gravity and make the ball go up or down at the right time to avoid the obstacles that appear in front of you. OVERCOME YOUR LIMITS AND ACHIEVE THE HIGHEST SCORE. The further you advance, the faster and harder the game gets. Every move requires precision, attention, and quick reflexes to keep surviving. COLLECT STARS AND UNLOCK NEW BALLS. The stars collected during matches can be used to buy new balls in the shop, allowing you to customize your experience as you strive to beat your own records. Get ready for a fast-paced and addictive arcade challenge of gravity, obstacles, reflexes, and survival. How long can you survive?