Arcade Archives 2 V'BALL
"V'BALL" is an action game released by Technos Japan in 1988. Control two young men as they enter a beach volleyball tournament and aim for the championship. Enjoy a variety of actions, such as controlling where the ball flies during serves and spikes, or delivering a more powerful spike by tapping rapidly. This is the story of their success. The rest of the story is up to you. The “Arcade Archives” series is developed with the concept of faithfully reproducing classic arcade games. It also includes convenient features such as difficulty and screen settings, rewind, rapid-fire, and multiple save slots. In addition, players can compete for the best scores with players around the world through online rankings. “Arcade Archives 2” adds a new “TIME ATTACK MODE” to the lineup of “ORIGINAL MODE,” “HI SCORE MODE,” and “CARAVAN MODE” included in the Arcade Archives series. In “TIME ATTACK MODE,” players compete to clear the game as quickly as possible, regardless of the score achieved. VRR (Variable Refresh Rate) support has also been added, allowing gameplay to be reproduced even closer to the original arcade experience. Please enjoy these iconic arcade games that defined an era with the “Arcade Archives” series! *The options menu and manual are available in Japanese, English, French, German, Italian, and Spanish. *Japanese version: Up to 2 players can play. *English version: Up to 4 players can play.