Destination Paradise Collector's Edition
Embark on a global adventure to uncover magic destinations. "Destination Paradise" invites players on an immersive hidden object adventure across 20 meticulously crafted chapters, each unfolding in beautiful locations around the world. As you progress through the game, you'll encounter three distinct scenes within each chapter, presenting a delightful array of challenges. Engage your mind with a variety of puzzles, including traditional jigsaw, tile-swapping, and tile-rotation challenges. The game offers a dynamic mix of gameplay styles, including finding objects in a list, unscrambling letters to reveal hidden words, and a bonus riddle mode that adds an extra layer of intrigue. For those seeking an extra layer of mystery, the bonus riddle mode adds an intriguing dimension to the adventure. With its seamless blend of exploration, puzzle-solving, and breathtaking visuals, "Destination Paradise" promises an unforgettable gaming experience for both casual players and avid puzzle enthusiasts. - 20 immersive chapters with three unique scenes each. - Diverse puzzle types, including jigsaw, swap, rotate tiles, find objects in a list, missing vowels, scrambled letters, and bonus riddle mode. - Stunningly detailed locations from around the world. - Engaging and challenging gameplay suitable for both casual and experienced players. - Bonus riddle mode for an extra layer of mystery and excitement.