Spike Bounce
Spike Bounce is an endless arcade game of reflexes, speed, and skill. Control the ball, switch between sides of the arena, avoid the spikes, and try to achieve the highest possible score as the challenge gets increasingly difficult. DODGE THE SPIKES AND SURVIVE AS LONG AS YOU CAN! With every move, your reflexes will be put to the test. The game starts simple, but gains speed and difficulty as you progress. COLLECT STARS, UNLOCK ITEMS, AND BEAT YOUR RECORD! Collect stars during the game and use them to unlock new items in the shop. The further you go, the higher your score and the greater the challenge. HOW LONG CAN YOU SURVIVE? Test your skill in an endless game of ball dodging, obstacle avoidance, quick reflexes, and high scores. Play again, improve your record, and try to go further and further in Spike Bounce.