The Wanderer: Frankenstein's Creature
Play as the Creature, a wanderer without memory or past, a virgin spirit in a completely fabricated body. To forge the destiny of this artificial being who is ignorant of both Good and Evil, you will have to explore the vast world and experience joy and sorrow.Dr. Frankenstein's founding myth is once again revealed in all its glory through the innocent eyes of his creature. A thousand miles from the horror stories, here is a sensitive wander in the shoes of a pop icon.