The Strange Story Of Brian Fisher: Chapter 2
After falling unconscious following his successful escape from the old cabin in the woods where he was imprisoned by an unknown man, a scene we witnessed in Chapter 1, Brian finds himself traveling through time and space. He wakes up 30 years in the past, as a small child, in an unfamiliar place, with no memory of how he arrived there. Although everything around him seems normal, he is trapped in a different dimension of time and space. His mission is to find something hidden within this dimension of time and space and bring it back to the present. Only then can he continue his journey and uncover the full truth. Can you help him discover what he needs to find, hidden in this fractured dimension of time and space, and guide him back to the present? This game is an Escape Room type with a story behind it. A mysterious, puzzle-based episodic adventure where the character is trapped in a large house, and the goal is to find a way out by solving various puzzles. Features: - All numbers, letters, their combinations, as well as the rotations of puzzle pieces, are randomly generated each time "New Game" is selected. This means that every player in the world will have a different puzzle setup. This feature can be disabled from the "Options". - The game has an autosave feature, as well as a manual save, which can be used at any time. The autosave functionality can also be turned off in the "Options". - For every item that needs to be found, an indicator appears when the character gets close enough to it. This feature can also be disabled in the "Options". - For puzzles that involve colors, a Colorblind mode can be enabled from the "Options," which adds symbols to represent different colors in addition to the colors themselves. - Seamless transition from Third Person View to First Person View at any time.