5,000 Rogue Bucks
5000 in-game Rogue Bucks for Rogue Company. Rogue Bucks can be used to purchase additional in-game cosmetics such as Wingsuits, Weapon Wraps, and Rogue Skins - everything you need to look good while saving the day!