4250 Ancient Coins - Glittering Tribute of the Ancients
The Glittering Tribute of the Ancients contains 4250 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium. Soon you'll be the proudest, best-equipped pirate on the Sea of Thieves with a ship that tells your legend!