2BAD GAMESShooterAction & adventure
The BROKEN MIND mercenaries Pack unlocks cosmetic content for 3XTINCTION. This pack includes 2 new mercenaries. This is a cosmetic pack, and will not give you any gameplay advantage. This pack is also and above all a way of supporting the game's development.