Bay Breaker
Get ready for an addictive and visually stunning experience with Bay Breaker! Inspired by classic gameplay, it takes you on a journey across serene seascapes. Use your boat's new technology to launch ultra-springy balls, capable of shattering even the toughest rocks. Gather precious jewels and ancient coins hidden within the levels. Complete challenges, destroy all the blocks, and earn magical enchantments to enhance your abilities.