Sonic Mania
Experience the ultimate celebration of past and future in Sonic Mania, an all-new 2D Sonic adventure running at a crisp 60FPS with stunning HD retro-style graphics. Multiple playable characters give you the ability to go explosively fast as Sonic, soar as Tails, or power through tough obstacles with Knuckles’ brute strength. You can re-live the Sonic of the past with an exciting new twist on classic zones while fighting against new bosses and Dr. Eggman’s evil robot army. Go head to-head with players in Competition Mode or play in Co-Op Mode with a friend. Sonic Mania was developed by Christian Whitehead, Headcannon, and PagodaWest Games in collaboration with Sonic Team. Welcome to Sonic Mania!