Sonic Frontiers Digital Deluxe Edition
Experience Sonic Like Never Before! Worlds are colliding in Sonic the Hedgehog’s newest high-speed adventure! In search of the missing Chaos emeralds, Sonic becomes stranded on an ancient island teeming with unusual creatures. Accelerate to new heights and experience the thrill of high-velocity, open-zone platforming freedom as you race across the five massive Starfall Islands. Battle hordes of powerful enemies as you explore a breathtaking world of action, adventure, and mystery. Jump into adventure, wield the power of the Ancients, and fight to stop these new mysterious foes. Welcome to the evolution of Sonic games! The Digital Deluxe Edition comes with the Explorer's Treasure Box, which contains useful items for your adventure: Amy's Memory Tokens, a Portal Gear, Chaos Emerald Vault Keys, Additional Gloves & Shoes for Sonic, and a Digital Art Book with a 25-track Digital Mini Soundtrack. Those who pre-ordered the Digital Deluxe Edition in August 2022 will need to search for and download the product, “Sonic Frontiers: Digital Art Book with Mini Digital Soundtrack,” in the app section. Please install the “Adventurer's Treasure Box” and the "Explorer's Treasure Box" before starting a new game. Please note that DLC content will not be validated if installed after completing the tutorial area. Please ensure that the most recent patch is installed before installing DLC.