Sonic Frontiers
Experience Sonic Like Never Before! Worlds are colliding in Sonic the Hedgehog’s newest high-speed adventure! In search of the missing Chaos emeralds, Sonic becomes stranded on an ancient island teeming with unusual creatures. Battle hordes of powerful enemies as you explore a breathtaking world of action, adventure, and mystery. Accelerate to new heights and experience the thrill of high-velocity, open-zone platforming freedom as you race across the five massive Starfall Islands. Jump into adventure, wield the power of the Ancients, and fight to stop these new mysterious foes. Welcome to the evolution of Sonic games! Please install the “Adventurer's Treasure Box” before starting a new game. Please note that DLC content will not be validated if installed after completing the tutorial area. Please ensure that the most recent patch is installed before installing DLC.