Screamer - Digital Deluxe Upgrade
In Screamer, winning isn’t enough. You have to do it in style. With the Digital Deluxe Upgrade you'll get unique customisations for the vehicles of each team joining the tournament, each available in three colour variants. Customisations will be available once the vehicle is acquired in-game and can be used anywhere except in Tournament mode.