Screamer - Anaconda Corp Customization Pack
This DLC contains three new customizations, one for every vehicle of the Anaconda Corp team and each with three colour variations.* For those used to having everyone under their control, domination isn’t enough. Leave your mark on the minds of your rivals with the Anaconda Corp Customization Pack: three customization designs inspired by vintage racing icons, symbols of status and ambition. These classic lines meet modern elegance, because even the past is just another brand to own. *Customizations will be available once the vehicle is acquired in-game and can be used anywhere except in Tournament mode. This DLC is included in the Digital Deluxe Upgrade.