LAND, LOOT, SURVIVE! Play PUBG: BATTLEGROUNDS for free. Land on strategic locations, loot weapons and supplies, and survive to become the last team standing across various, diverse Battlegrounds. Squad up and join the Battlegrounds for the original Battle Royale experience that only PUBG: BATTLEGROUNDS can offer. PUBG: BATTLEGROUNDS is a free-to-play game, supporting limited cross-platform play on featured platforms. This content download will also provide access to the BATTLEGROUNDS Test Server, which requires a separate download to play. Optional in-game purchases available. Please visit battlegrounds.pubg.com/ for more information.