Marvel vs. Capcom: Infinite Demo
Begin the fight! The Marvel and Capcom universes collide as heroes and villains battle together to save their merged worlds from a sinister new threat, Ultron Sigma. A combination of the robotic foes known as Ultron from the Marvel Universe and Sigma from the Capcom Universe, this psychotic villain is obsessed with infecting all organic life with a cybernetic virus. Play this free story demo and unite champions like Iron Man, Captain Marvel, Mega Man X, and Chun-Li to initiate the fight against Ultron Sigma. Unleash the power of the Infinity Stones to customize your characters with unique abilities and powerful game-changing effects that can quickly turn the tide of battle. Pre-order today for exclusive bonus costumes!