Knights and Magic Bundle
Dive into fantasy worlds full of magic and knighthood, poisons and kings, love and betrayal. Use powerfull magic to find out the reason for kidnapping your son and save him from the Dark Knight. Become a talented alchemist on a quest from the king. Investigate the series of murders and save the realm. Prove your loyalty as a Royal Knight, fint the missing heir of Griffinvale and help him regain the crown and retake the throne of the kingdom.