It's Christmas Bundle!
"Christmas is near and because of that we wanted to give you some of our games in one bigger bundle. Dive deep into fantasy worlds created just for you. Save friends, family, kingdoms and even worlds in our holiday bundle, which includes: Endless Fables: Shadow Within - Dreams aren't what they seem. King's Heir: Rise to the Throne - Uncover a conspiracy against the king! Lost Grimoires 3: The Forgotten Well - Save the kingdom from curse! Persian Nights 2: The Moonlight Veil - Between two moons and one love. Queen's Quest 2: Stories of the Forgotten Past - Conduct an investigation as shapeshifter! Skyland: Heart of the Mountain - The Giants wake up!"