Isonzo - First Wave
Enhance your Isonzo experience by requisitioning a variety of cosmetic Unit Pack DLCs with the Wave sets! The First Wave set contains carefully researched historical uniform styles and accessories for Italian and Austro-Hungarian troops, ranging from elite combat veterans to ragged yet determined reservists and specialist Alpine soldiers. The ‘Elite Units’ pack contains new historic uniforms for each class. The Italian uniforms include Bersaglieri Cyclists and Arditi troops, while the Austro-Hungarian uniforms include the feared Bosnian troops. Additionally the pack contains five iconic mustaches and three facial items. Prepare for Winter with the ‘Alpine Units’ pack, containing new winter uniforms for each class. The Italians get snow camouflage uniforms while the Austro-Hungarians get thick greatcoat uniforms. It comes with five warm mustaches and beards along with three facial items. The ‘Veteran Units’ pack contains battle-scarred uniforms for each class. The Italians get the hardened Sardinian "Sassari" uniforms, while the Austro-Hungarians get a Hungarian Honved uniform alongside veteran trench fighters including the Sturmtruppe Hauptmann. This pack comes with five iconic mustaches and four facial items. The ‘Reserve Units’ pack contains rear-line uniforms for each class. The Italian uniforms include the infamous "Carabinieri Reali" police units and their archaic hats, while the Austro-Hungarians get the venerable "Standschützen". The pack comes with four elegant mustaches and four facial items. The First Wave set contains carefully researched historical uniform styles and accessories for Italian and Austro-Hungarian troops, ranging from elite combat veterans to ragged yet determined reservists and specialist Alpine soldiers. NOTE: THIS DLC CONTAINS COSMETIC CONTENT ONLY.