Isonzo - First Wave Edition
The Isonzo First Wave Edition includes a huge array of visual customization options: 140 items from four DLCs: ‘Elite Units’, ‘Veteran Units’, ‘Reserve Units’, and ‘Alpine Units’. With dozens of uniforms, accessories and mustaches to choose from, you can really stand out on the battlefield. The ‘Elite Units’ pack has some of the most historic units seen on the Italian Front, many of which come with eye-catching specialized backpacks! From Bersaglieri cyclists to the intimidating Austro-Hungarian “Bosniaks” and more, along with five mustaches and three facial items. The ‘Veteran Units’ pack contains battle-worn uniforms from some of the most iconic units seen on the Italian Front, from the Italian Sardinian brigade and Bersaglieri to the Austro-Hungarian Honved. There are five mustaches and four facial items, plus one face for each faction. The ‘Reserve Units’ pack contains the unique uniforms of units that were mainly deployed in the rear-lines, from the Italian "Carabinieri Reali" military police to the Austro-Hungarian “Standschützen” who were called up to defend the mountains of Tyrol. There are four mustaches and four facial items, plus one face for each faction. The ‘Alpine Units’ pack contains uniforms and gear worn by units in the winter as well as a range of rough beards! Italian troops enjoy white winter camo, while the Austro-Hungarians button up with heavy greatcoats. There are five mustaches and beards, with three facial items, plus one face for each faction.