Escape Team
Locked in a military prison for crimes they did not commit, the 4 members of the Escape team must work out how to break free from an Escape proof military prison. Maybe the rumours that the compound houses the fiercest tank in history will help? The Escape Team DLC is designed to work with the award winning prison break simulation, “The Escapists”.