Carmageddon: Max Damage
Carmageddon: Max Damage is the driving sensation where your opponents are a bunch of crazies in a twisted mix of mad cars. Select from over 30 metal mangling vehicles designed for the job in hand; wrecking opponents, chasing down pedestrians and causing maximum chaos! Play one of three game modes, either rise through the Carmageddon ranks in Career mode, do what you like by unlocking Freeplay, or challenge the masses in Multiplayer – Just remember it’s all about the carnage! Create that carnage in a wide range of large open world environments and smaller battle arenas, with plenty of fun stuff to smash into, smash up, snap off and sling around. Explore city streets and country trails, arid deserts and icy wastelands. There are over 90 entertaining PowerUps that will help or hinder your game in hilarious ways. Carmageddon: Max Damage is the antidote to racing games!