Iron Hawk Pack
There’s a new Hawk patrolling the streets of Bleak City… Move over, Hawk R – the Iron Hawk is here, and it’s the meanest bird of prey you’ll see this year. With its driver protection plating system and purposeful styling, it looks fast even when stationary, revving and ready to streak off the grid in pursuit of its next victim! Plus, with ten paint options available, the classic Hawk yellow finish can be swapped out for any one of the super-cool alternatives – say, a Golden Shower or Camo Spray effect.