60 Parsecs!
Atomic Space Age was a blast! Until it became the Post-Apocalyptic Space Age. This is 60 Parsecs!, a dark comedy sci-fi adventure set in the Atomic Space Age - complete with all the Cold War paranoia, chrome-plated wall accents and cockroaches with space helmets. Your space station is about to explode and you only have 60 seconds before things get messy. What (or who) will you grab before you make a mad dash for the emergency shuttle and begin your journey into THE GREAT UNKNOWN? Lead a crew of woefully unprepared astronauts, equipped with whatever junk - sorry - "supplies" you can grab before blasting off, on a journey across the cosmos that's best described as misguided. Make the best of it, while dealing with soup shortages and other horrors of outer space. Will you have what it takes to find a new home and survive? Bon voyage!