60 Parseconds! Bundle
The dark comedy atomic adventure duo: 60 Seconds! Reatomized and 60 Parsecs!. Scavenge, make difficult decisions and maybe survive. Or not. 60 Seconds! Reatomized Dolores, Ted, Mary Jane and Timmy return to face the nuclear apocalypse in this new, remastered edition of the classic atomic adventure - 60 Seconds! Reatomized, featuring 4K support, refreshed 2D graphics and hand-drawn 3D textures, new interactive menu, improved UI system, a technical refresh, and of course... new content! With only 60 seconds left to impact, go on a mad dash through the house in search of family members and useful supplies. Everything will be against you: time, your very own furniture, a house that's different every time you play, and the fundamental question... what to take with you and who to leave behind? Reaching the fallout shelter in time, alive, is only the beginning. Whatever you scavenged and whoever you saved will play a vital role in your survival. Each survival story will be different, with every day surprising you with unexpected events. Will all of these stories end well? It's up to you. Ration food and water, make best use of your supplies, face difficult choices and even venture into the wasteland. 60 Parsecs! Atomic Space Age was a blast! Until it became the Post-Apocalyptic Space Age. Your space station is about to explode and you only have 60 seconds before things get messy. What (or who) will you grab before you make a mad dash for the emergency shuttle and begin your journey into THE GREAT UNKNOWN? This is 60 Parsecs!, a dark comedy sci-fi adventure set in the Atomic Space Age - complete with all the Cold War paranoia, chrome-plated wall accents and cockroaches with space helmets. Lead a crew of woefully unprepared astronauts, equipped with whatever junk - sorry - "supplies" you can grab before blasting off, on a journey across the cosmos that's best described as misguided. Make the best of it, while dealing with soup shortages and other horrors of outer space. Will you have what it takes to find a new home and survive?