DLC Complete Edition
For those who want to seriously buff up their Trailmakers experience. DLC and cosmetic packs galore! Space Voyager Pack Expand your space-experience with the Space Voyager Pack containing two functional blocks and a bunch of Sci-Fi looking cosmetic items for that genuine outer-space feel. Rescue Pack You’ve built cars, airplanes, spaceships, boats, and everything in between. Now get ready to be a hero with the new Trailmakers Rescue Pack. Dress the part of one of modern society’s everyday heroes. Airborne: Our most popular expansion to date! In this mission-based campaign you will navigate a brand new Trailmakers-world with deserts, mountains, and beautiful floating islands. The local Chirpo population will grant you increasingly challenging quests as you progress deeper into the dangerous Robot Pirate territory. High Seas: Take to the seas and dive headfirst into a new Trailmakers experience, with our completely revamped physics-based system for weather - the wind and waves in High Seas will challenge your skills like never before! Skin Pack: With this block skin pack, you will unlock five new skins that can be applied to blocks in Trailmakers to alter their appearance. Skin Pack 2: Even more skins for your blocks! Decal Action Pack: The Action Pack unlocks four new categories with a total of 50 awesome new decals. The Action Pack is full of everything from signs, bullet holes, racing stripes to aircraft dashboard dials. Give your builds character by adding authentic battle damage, or technical details! Decal Expression Pack: The Decal Expression Pack unlocks two new categories of decals with a total of 28 awesome decals. The Expression Pack is full of mouths and eyes, so now you can finally build that shark-toothed horse you have been dreaming of.