Trailmakers: Decals Expression Pack
The Decal Expression Pack unlocks two new categories of decals with a total of 28 awesome decals. The Expression Pack is full of mouths and eyes, so now you can finally build that shark-toothed horse you have been dreaming of. The pack consists of: Mouths: Basic Mouth, Long Mouth, Tongue Smile, Lips, Nose and Beard, Broad Smile, Shark Teeth, Pig Snout, Sandworm Mouth, Vampire Teeth, Screaming Mouth, Dog Nose, Rabbit Teeth, Bandit Teeth. Eyes: Basic Eye, Cute Eye, Burger Eye, Angry Eye, Big Eye, Thug Life, Closed Eye, Open Eye, Lazy Eye, Bored Eyes, Snake Eye, Sparkling Eye, Cat Eye, Eyeball, Princess Eye. Please note that decals are only cosmetic in nature, and do not alter the physical properties of blocks in the game. Players who do not own the Expression Pack cannot edit vehicles that use these decals without purchasing the Expression Pack for themselves, but will still be able to drive vehicles with these decals equipped if spawned in by a player who owns the Expression Pack. In addition to making your builds look amazing, buying the Expression Pack also supports the continued development of Trailmakers and future games from Flashbulb Games. Thank you for supporting us!