Trailmakers: Rescue Pack
The Rescue Experience You’ve built cars, airplanes, spaceships, boats, and everything in between. Now get ready to be a hero with the new Trailmakers Rescue Pack. Dress the part of one of modern society’s everyday heroes. Make yourself the hero With a long list of new rescue-themed blocks, there is no end to the scenarios you can invent alone or with your friends. Build a rescue helicopter with the new Tail Propeller and Tail Fin Stabilizer and respond to a Signal Flare being sent up by a Dinghy in distress. Build a Police Vehicle complete with Emergency Lights and Sirens and chase a Thief on the run… After all, Trailmakers is a game of innovation and creativity. All we do is provide the parts - and in this case the parts are there to elevate your experience of rescue and heroism. Go be a hero! New Costumes Fire Fighter Police Officer High Visibility Outfit Thief New Cosmetic Blocks Emergency Light Fire Truck Siren Signal Flare New Functional Blocks Ship’s Keel Ship’s Bow Dinghy Side Dinghy Bow Tail Propeller Large Stabilizer and of course rescue-themed decals to complete your metropolitan make-over.