REMATCH - Pro Edition Upgrade
Step onto the pitch with the Rematch Pro Edition Upgrade, designed for the dedicated. It includes: - Captain Pass Upgrade Ticket – Elevate your game and your rewards, step by step. - Blazon Player Background & Title – Showcase your identity with an epic design that makes a statement as unique as you are. - Blazon Buckler Tank Top – Classic tank top rebellion with blazon elegance, crafted for those who show their strength and shape their destiny with every match. - Blazon Pattern (for Top & Bottom clothes) – Infuse your outfit with a seamless epic design that truly reflects your unique identity—perfect for those who want their style to tell their story. - Blazon Jewel Set – Crafted from folded leather, each piece designed to shine on and off the field.