REMATCH: Captain Pass Upgrade Ticket
Step up your style with the Rematch Captain Pass. More challenges and more rewards. *Special currency that can be accumulated and used to upgrade your Free Pass to Captain Pass, and get access to Premium reward tiers in any future season.