Pool Cleaning Simulator
"Pool Cleaning Simulator is a PowerWash Simulator-esque cleaning game where you use a variety of tools to make filthy pools sparkling clean." The game recreates the entire process of cleaning, scrubbing, and maintaining various pools, from luxurious backyard havens to community swimming complexes. Take on the role of a virtual pool cleaner, taking on the challenge of transforming dirty, neglected pools into sparkling oases of relaxation. Realistic Simulation Immerse yourself in the most authentic pool cleaning experience ever, complete with lifelike water physics and true-to-life cleaning tools. Diverse Environments Encounter a wide range of pool types, each presenting unique challenges. From residential pools surrounded by lush gardens to massive commercial pools, every scenario is a fresh adventure. Dynamic Weather Tackle cleaning tasks under changing weather conditions, from scorching sun to gentle rain, adding an extra layer of realism and challenge. (added just after the EA release) Upgrade and Progress: As you progress, unlock new tools, and equipment, enhancing your efficiency and effectiveness as a pool cleaner extraordinaire. Relaxing Gameplay Enjoy a soothing gameplay experience that combines meditative interactions with a sense of accomplishment as you witness the transformation of dirty pools into pristine retreats.