FreeMind S.A.Simulation
“Pool Cleaning Simulator is a cleaner game reminiscent of the PowerWash Simulator, in which you use various tools to make dirty pools shine with cleanliness.” The game recreates the entire process of cleaning, scrubbing, and maintaining different pools, ranging from luxurious private backyard retreats to community swimming complexes. Step into the role of a virtual pool cleaner and take on the challenge of transforming dirty, neglected pools into sparkling oases of relaxation. Key features of Pool Cleaning Simulator Realistic simulation Immerse yourself in the most authentic pool-cleaning experience ever, complete with realistic water physics and lifelike cleaning tools. Diverse environments Encounter a wide range of pool types, each offering unique challenges. From residential pools surrounded by lush gardens to massive commercial swimming pools—every scenario is a fresh adventure. Relaxing gameplay Enjoy soothing gameplay that combines meditative interactions with a sense of accomplishment as you watch dirty pools transform into pristine spaces. Junkyard Builder Start from scratch and build your own scrap yard empire in a realistic first-person simulation focused on recycling, restoration, and business management. In Junkyard Builder, you take over a rundown scrapyard and transform it into a thriving industrial facility. Search for valuable items, process materials, recover forgotten treasures, and grow your business step by step. Every piece of scrap has potential—if you know how to use it. 🔧 From scrap to profit Your journey begins with a small, neglected scrapyard and limited tools. Explore, collect, and process scrap to generate income, then reinvest your earnings into better equipment and upgrades. Turn worthless trash into valuable resources and build a self-sustaining business based on smart decisions and efficient workflows. 🔍 Explore and discover Leave your yard and travel to various locations filled with abandoned items and hidden opportunities. Every expedition can reward you with: Old vehicles waiting to be salvaged Furniture ready for restoration Hidden valuables such as cash, rare items, or valuable materials Every trip is a gamble—will you strike gold or return empty-handed? ♻️ Recycling and automation Scrap processing is the core of your operation. Sort materials, use specialized machines, and optimize your production chain to maximize profits. As you progress, unlock advanced equipment and automation systems that transform your scrapyard into an efficient industrial powerhouse.